Loviza Åkerlund

ute med båten dag

Kategori: Allmänt

tjena tjena!
Igår klev vi upp riktigt tidigt!
Vi käkade inte ens någon frulle och bara packade och stack iväg ut med båten till en annan ö.Vi badade där först sedan åkte vi ut på havet och in i en liten vik och snorklade där och hoppade från båten mitt ute i det blå, det var så djupt att inte ens ankaren landade på botten.
Nu sitter jag här röd som en kräfta eftersom jag glömde smörja in ryggen och rumpan,ont gö det!
Har nyss vaknat och ska snart slänga mig i en kall dusch för jag håller på att avlida utav värmen.
Måste bara berätta för er att igår var det söndag och hemma i sverige måndag, helt sjukt! Fick reda på igår att här i Grekland har dom : Mån Tis Ons Tor Fre Lör Sön Sön. Rätt så konstigt må jag säga :P
Knäppte lite fina bilder igår också, det finns mer bilder men har inte hunnit lagt in dom på datorn än så dom kommer en annan dag.
Igår kväll satt vi på main street och drack soda vatten med is och citron i, sedan gick jag och köpte en tub topp och en klänning som jag har spanat in länge nu.
Det finns inte så mycket att köpa här i klädes väg som är fint eller som passa på mig, alla här har en ganska så konstig klästil.
 
 
 
 
Brun har jag blivigt iallafall!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: