Loviza Åkerlund

en dag på elias mandraki

Kategori: Allmänt

hej!
Idag var jag och moster på elias mandraki och solade och badade i vågorna. Det var helt underbart och jag har fått lite brunfärg på mig.
Vi var också och handlade idag och så skulle vi ha kyckling så vi gick till skarken och där låg den ett djur som liknade en stor rotta med tänder också kollade jag vad det stog på skylten nedanför (rabbit)  , å jag tänkte neej det vi har som husdjur det äter dom.. eeuuw vad äckligt det var! Nästa gång jag är där så ska jag knäppa ett kort och lägga ut så får ni se hur det ser ut.
Vi gick på stan ikväll och jag handlade ett på ray- ban solglasögon för bara 7.0 £, billigt som satan fast det är fake.
Handlade också ett fotband, skit snyggt!

I morgon blir det en till dag på elias, puss och kram hare gött!
 
kommer bilder från gårdagens middag på fin resturangen och på idag på stranden mm:)
 
 
Ernst tog min plats..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: