Loviza Åkerlund

gott och blandat!

Kategori: Allmänt

tjena tjena!
I morse var jag och mamma på banken och fixade legg och bank-kort till mig:) fjärde gången vi va där nu och skulle göra det för första gången så skulle mamma ha fullmakt sedan andra så va man tydligen tvungen att ha ett pass med dig och tredje gången så glömde mamma sitt körkort...
Nu när vi var där idag så kunde man visst fixa det utan att jag skulle ha pass och grejer.
Resten av dagen har jag suttit och nördat one tree hill, håller på att ladda ner säsong 5 nu:)
I morgon ska jag rida alva till sommarbetet här uppe vid östero.
Sedan ska jag och mamma åka till birsta och äta frulle, och shoppa hela dagen!:)

Den 22 alltså natten mot söndagen så åker jag till Grekland alldeles själv och hälsa på min moster i 2 veckor, så jag ska försöka blogga mer då och knäppa kort!:) Jag åker här ifrån Sundsvall med tåget kl 2 mitt i natten och är nere på Arlanda kl 6 på morgonen och flyget går kl kvart i 8 så då lär jag ju hinna uppdatera mig några gånger!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: