Loviza Åkerlund

hem ljuva hem!

Kategori: Allmänt

tjena tjena!
Nu är jag äntligen hemma i kalla Sundsvall.
Igår kväll när jag kom med tåget så var det 17 grader, regn och massa åska...  Här hade man komme från 40 grader och strålande sol till 17 grader och regn.
Jag höll på att frysa ihjäl när jag klev av tåget, skakade tänder och hela jag skakade och mamma ba: fryser du? det är ju jätte varmt.
Flyg resan gick jätte bra, fast jag hade två Stockholms brudar brevid mig som bitch blickade mig och pratade om vem som hade bäst chefer och snyggaste kläder, och den ena skulle kosta på en dyr frisör å hon visste inte vilken färg hon skulle färga osv osv... ville bara skrika åt dom att hålla käft jäveln.
Jag åkte ju med Jenny och Patrik till Arlanda så när vi kom fram till Arlanda så fick vi panik och sprang och hämta väskorna, också va vi så jävla piss nödig så vi höll på att dö, och det va värsta kön till tjej toaletterna men inte in till killarna så då sa Patrik att jag fick gå på killarna. Så när jag kom in dit stog det killa vid pissoaren och höll på att pissa snett utanför för att dom såg mig och jag då vettu.. fick panik och sprang in på en toalett.
När jag kom ut så stod dom och stirrade på mig när dom stod och tvättade händerna :P
Sprang ut därifran med ett stort skratt..
När vi hade gjort toaletterna så gick vi och leta mitt tåg, sedan stog jag där och väntade på tåget, sedan satt jag på tåget i 3 timmar tills jag va i sundsvall och mötte upp mammsen.
Nu när jag vaknade så håller jag på att frysa ihjäl för att det är så kallt..
Ska nog snart bort till alva och pussa på henne, ha saknar min polle jätte mycket, sedan blir det nog sola i grönpölen.. om jag en kan ta av mig kläderna utan att frysa:P
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: