Loviza Åkerlund

helst slut!

Kategori: Allmänt

hejsan! 
Idag vaknade jag runt 10 klev upp och åkte till elias idag igen, solade ,badade och efter 4/5 åkte vi hem.
När vi kom hem satt jag mig vid datorn och sedan började jag läsa en bok som jag fick av moster.
Den heter "Den vita massajen" och allvarligt det är den bästa boken jag läst,nog för att jag inte läser böcker,
men det är första gången jag är riktigt fast i en bok.
Jag somnade sedan på soffan och vaknade och tog en dusch.
Vi gick ner till kyrkogården innan vi gick till cafe del mar.
Det var det äckligaste och läskigaste jag har vare med om.
Det var uppgrävda gravar så man såg skeletten osv, tydligen så gö grekerna så efter att dom ha legat några år.
Spöka där gjorde det också kändes som lm ngn gick förbi och tog på en och när man går in
där så är det så mycket enerier så jag började må dåligt,fick ont i huvudet och rös över hela kroppen.
Gravarna va så tätt intill varandra och låg högt upp så det var svårt att gå där, dom sköter också om gravarnahär som vi inte gör i sverige, det är mycket blommor och alltid ljus mm jätte fint!
Nu sitter vi på cafe del mar och jag har nyss druckigt en milk shake vanilj, sjukt mycket godare än dom i sverige!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: