Loviza Åkerlund

Skiathos

Kategori: Allmänt

tjena tjena!
Idag kom jag fram till Skiathos efter att ha tagit natt tåget från sundsvall till Arlanda kl 2 och var framme 6 på morgonen, det var inte så kul eftersom jag fick sitta brevid någon konstig kille och alla låg och snarka och stolarna var inge sköna mm.
Så jag har inte sovigt något inatt!
Klarade mig själv på Arlanda men incheckningen osv, rätt så stolt över det.
När jag var påväg till mitt plan så kommer det en städkärring med vagn och rubbet i en jävla fart mot mig och trångt som det var så kunde jag inte flytta på mig så hon körde rakt in i mig och sa förlåt men endå fortsatte hon att köra på mig medans... cp alltså, sedan fick hon skäll av en annan kille som tyckte att hon kunde stanna.
 
På flyget vart det bättre, fick sitta brevid ett jätte snällt par osv, dock var maten inte god och stolarna inte så sköna men bättre än tåget iallafall!
Flyget gick från Arlanda 07.45 och var framme vid 12 någonting, det gick rätt så snabbt eftersom jag somnade några gånger.
 
När jag var framme här i Grekland (Skiathos) så kunde jag knappt andas, alltid när man hoppar av planet i andra varma länder så kommer det en stor kvav varm luft så man knappt kan andas.
När jag kom in till själva huset på flyget så stog moster Ullis och Ernst och väntade på mig där.
Ernst höll på att hoppa ur skinnet när han såg att jag kom, han blev sååå glad!
Efter det så skulle jag vänta på väskan och det tog en jädra tid, trodde dom hade lämpa av den i något annat land eller dyligt eftersom den kom typ sist av alla.
 
När jag hade äntligen fått min resväska så åkte vi hem hit till lägenheten, hur gulligt och fint som helst!
Jag bytte om och sedan gick vi ner till badstranden och solade och badade för fölla muggar!
Efter det så åkte vi till båten och städade ur den så i morgon blir det att åka ut med den och sola och bada.
Vi ska nu duscha och byta om sedan drar vi ner på stan och shoppa lite,ni kan inte ana hur skönt det är här!
Jag slänger in mera bilder och massor av text i morgon eftermiddag/kväll om morgondagen.
 
Live in luck / Loviza
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: