Loviza Åkerlund

en dag i båten men massa sol och bad!

Kategori: Allmänt

hejsan hejsan!
I morse vaknade jag kl, halv 10, steg upp och tog det lugnt.
Käkade lite frulle och tog båten ut på havet och solade och badade!
Mysigt som in i norden var det! Har inte bränt mig än och det känns skönt så jag kan vara ute och sola mera så jag får en starkare brunfärg, men brun har jag blivit!
På eftermiddagen tog vi båten in till hamnen igen och sedan åkte vi till tennis klubben och badade i polen och tog en glass.
Efter det så åkte vi hem och duscha och när det blev kväll så gick vi ut och käkade på värsta fin resturangen , vi åt grekisk sallad med bröd, grekiska köttbullar och ngn grekisk röra med räkor:)
Sedan gick jag en stund själv på stan och gick in i en bikini affär och så hittade jag en jätte fin bikini som jag ska köpa ngn dag här,det var bara jag i affären och destu längre och längre jag kom in så kom det mera och mera porr kläder , porrtidningar och porrbilder, och jag höll på att skratta ihjäl mig så jag sprang ut därifrån. helt sjukt var det!
Nu är jag iaf hemma igen och ska gå och lägga mig, men bilderna om ikväll kommer i morgon just nu så kommer det bilder om dagen.
 
puss och kram svenska medborgare!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: