Loviza Åkerlund

hemma från sogria!

Kategori: Allmänt

tjena tjena!
Ennu en dag på sogria, härligt som tusan och nu är jag brunare än alla där hemma i sverige,om dom inte ha fuskat och sola solarium då -.-
Har nyss tagit en dusch och nu ska jag och moster ner till hamnen igen och jag ska kolla på lite saker till min älskling där hemma medans moster städa båten, sedan kanske jag ta en runda på papadiamanti och kolla på lite små smycken till mina nära och kära där hemma som dom ska få:)
Tur att det är så billigt här så jag kan köpa till alla jag vill.
saknar alla där hemma jätte mycket men än vill jag inte hem;)
Kan inte lova nå mer bilder här på bloggen eftersom jag kan inte ladda upp bilder från mobilen med skriv kan jag,istället få ni hålla utkik på fb och instagram.
Ursäkta för att jag inte bloggade igår men blogg.se är helt cp nu för när jag skulle ladda upp ett inlägg så kommer ko fan upp och säger att den har tagit sig in på  instalering grejen och bla bla bla. Så jag orkade inte hålla på:P
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: