Loviza Åkerlund

Birsta men mamma!

Kategori: Allmänt

halloj alla blogg läsare!
Idag så blev det en tidig morgon för mig.
Jag sov hos Christoffer inatt också skulle jag ta 20 ö 11 bussen där ifrån för jag har sålt min fågel idag till en helt underbar dam!
Hon hade själv redan 3 undulater så nu har min lilla virus fått sig en jätte fin tjej och för hoppningsvis kommer att få små ungar så då kanske vi tar en , men bara kanske.
Det känns jätte bra nu i efterhand för jag har ingen ånger över det jag har gjort och hon sa att jag fick komma och hälsa på och hålla på med han hur mycket jag ville!:)
 
Efter att vi hade lämpat av honom där så drog jag och mamma till Birsta för att köpa lite idrottskläder och skor till mig så att inte jag skulle bli halshuggen av min idrottslärare om jag kommer första idrottslektionen och inte ha några skor eller kläder:P
Det blev ett bar tajta träningsbyxor,sport bh och ett par jogging skor!
Jag köpte också ett par andra skor på skopunkten som jag blev helt kär i igår när jag var där.
 
Snart ska jag och mamma åka till moster för att äta surströmming som vi inte har ätit den här sommaren.
Jag är ju inte som alla dom andra ungdomar som inte äter vuxen mat ;P
 
 
Snygg skorna <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: