Loviza Åkerlund

nattklubbar!

Kategori: Allmänt

tjena tjena
Förlåt för att jag inte bloggade igår, jag glömde helt bort det!
I går morse så vid 11 så åkte vi till flygplatsen och hämtade Stefan och Emelie som kom från flyget, sedan åkte vi till elias mandraki och badade i bigga vågorna eftersom det blåste så mycket.
Sedan så åkte vi hem, duschade och gick ner på cafe del mar och tog en milk shake ocg sedan yttligare vidare till stan på main street och satt där ett bra tag.
Jag gick runt ett tag och kollade på kläder och inser hur mycket jag vill ha, så Emelie och jag ska ta en shopping kväll ikväll så nu när jag har så mycket pengar å det är så billigt så jag måste passa på!
Vi gick sedan på nattklubbarna jag och Emelie och det var svin kul! Vi dansade as mycket och jag hade ett pra skor på mig som jag fick as mycket skavsår av så när vi skulle gå hem så gick båda barfota med en varsin giros i handen, och eftersom det är så varmt här  så få jag vättska i fotlederna så dom sväller upp så pluss det så kunde jag knappt gå hem.
Vi var hemma ungefär vid 3 på natten ,kom i sedan var det bara raka vägen in till duschen och tvätta av fötterna sedan hopp i säng.
Jag har nog aldrig sovit så skönt ngn gång när jag har varit här;)
Nu idag ska vi åka och bada vi några klippor, vet inte exakt vart men det blir säkert bra.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: